FACILITIES MANAGEMENT IN FRANCHISE OPERATIONS
Αντιγράφω
από: franchise.gr/ορισμοί
«10. ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ & ΕΛΕΓΧΟΣ
ΔΙΚΤΥΟΥ»
«Ο
Franchisor οφείλει να καθιερώσει και να επιβεβαιώνει την τήρηση ενός
τεκμηριωμένου Σύστηματος Λειτουργίας (standard operation procedures), ως το
μέσο για την διασφάλιση του ότι η λειτουργία της αλυσίδας συμμορφώνεται με τις
καθορισμένες απαιτήσεις του Οράματος και των Στρατηγικών Στόχων.»
«Το
σύστημα αυτό θα πρέπει να περιλαμβάνει:
1. την προετοιμασία τεκμηριωμένων
διαδικασιών και οδηγιών.
2. την αποτελεσματική εφαρμογή των
τεκμηριωμένων διαδικασιών και οδηγιών.»
«Η λειτουργία και η απόδοση
της αλυσίδας θα πρέπει να επανεξετάζεται ανά κατάλληλα χρονικά διαστήματα, για
να εξασφαλίζεται η συνέχεια της καταλληλότητας του Συστήματος Λειτουργίας και
της αποτελεσματικότητάς του.»
FACILITIES MANAGEMENT IN FRANCHISE OPERATIONS
Το Γραφείο μας CHAZAPIS COMMISSIONING και οι εξωτερικοί συνεργάτες μας, με εμπειρία σε μεγάλες επιχειρήσεις με αντικείμενο την διαχείριση των περιουσιακών στοιχείων μιας επιχείρησης, κατά την έννοια της μέτρησης της αποτελεσματικότητας, τώρα (!) απευθύνεται σε επιχειρήσεις που οργανώνουν δίκτυα πωλήσεων μέσω συμβάσεων Δικαιόχρησης.
Συνεργαζόμαστε στενά με τον Franchisor (Δικαιοπάροχο) για την τεχνική διοργάνωση των εγκαταστάσεων (facilities & assets),
καθώς και την βελτίωση της τεκμηρίωσης
των διαδικασιών και οδηγιών.
Μετράμε
την αποτελεσματικότητα των εξοπλισμών και εγκαταστάσεων, μέσω δεικτών (Key performance indicators).
Σχεδιάζουμε
τον ετήσιο προϋπολογισμό δαπανών, που περιλαμβάνει την ενέργεια, την
καθαριότητα, την φύλαξη, την συντήρηση, τις συμβάσεις και τις εγγυήσεις.
Εκτιμούμε
σε ετήσια βάση την κατάσταση της συντήρησης (maintenance audit), που περιλαμβάνει τα Συστήματα
Θέρμανσης | Αερισμού | Κλιματισμού, τα Συστήματα ελέγχου και Αυτοματισμού, τα
Ηλεκτρικά διανομής ισχύος, τον Φωτισμό, τα δίκτυα διανομής νερού και
αποχέτευσης και τους Ανελκυστήρες.
Τέλος,
μετράμε και αναλύουμε τα πιο κάτω:
1.
Τη
συχνότητα των βλαβών
2.
Τον
χρόνο μεταξύ των βλαβών
3.
Τις
υπερβάσεις του προϋπολογισμού FM
costs
4.
Τις
αποδόσεις του εξοπλισμού με στόχο την μελλοντική αντικατάσταση του
5.
Τις
αστοχίες και επανα-κλήσεις βλάβης των συνεργείων
Αντικείμενο
μας είναι, η ανεξάρτητη επιθεώρηση και βαθμολόγηση της εφαρμογής των τεκμηριωμένων
διαδικασιών & οδηγιών των Franchisors (Δικαιοπαρόχων), προς τους Franchisees (Δικαιοδόχους).
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου