ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ «ΠΡΩΤΑ Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ!»

 



ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ «ΠΡΩΤΑ Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ!»

 

Η εξασφάλιση «ασφάλειας πρώτα!» είναι πολιτισμός.

 





Θυμίζω την ερμηνεία του όρου πολιτισμός: 

Σκέπτομαι, ενεργώ και αλληλεπιδρώ για την ασφάλεια πρώτον (!) και κατόπιν για την αποτελεσματικότητα ή την κερδοφορία.

 

 


 

Η «ασφάλεια πρώτα (!)» πρακτικά αναφέρεται στον πλησίον | τον άλλον και κατά δεύτερον στον εαυτό μου.

Δηλαδή:

1.     Οδηγώ προσεκτικά για να μην βλάψω τον άλλον, που δεν φταίει σε τίποτα και επίσης να μην βλάψω τον εαυτό μου.

2.     Φορώ τα μέσα ατομικής προστασίας κατά περίπτωση, ώστε να μην βλάψω τον άλλον, την οικογένεια του άλλου και επίσης να μην βλάψω τον εαυτό μου.

3.     Προβλέπω το ατύχημα (!) μετρώντας πάντα τις ταχύτητες με τα μάτια μου

4.     Προβλέπω το ατύχημα (!) βλέποντας την ολισθηρότητα του δρόμου, είτε περιπατώ είτε οδηγώ.

5.     Τηρώ τους κανόνες ασφάλειας σε μια επιχείρηση, που μαθαίνω πρώτος.

6.     Ανοίγω το βιβλίο με τις οδηγίες οργάνωσης της ασφάλειας σε μια επιχείρηση και ρωτώ να μάθω λεπτομέρειες.

7.      Αν είμαι επιχειρηματίας δημιουργώ ένα περιβάλλον που ενθαρρύνει την αντίληψη «ΠΡΩΤΑ ΗΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑ!».

8.     Εκτιμώ τη ζωή πάνω από όλα.

9.     Συζητώ με ανθρώπους που είχαν σχετικές εμπειρίες.

10.  Κάνω τους συνεργάτες μου να μιλούν για την ασφάλεια όπως την κατέχουν.

11.  Μιλώ και συζητώ για την πρόληψη των ατυχημάτων.

12.  Ακούω προσεκτικά και ακολουθώ.

13.  Μαθαίνω από τα λάθη μου.

 

 



Το γραφείο μας CHAZAPIS ASSOCIATES, ως Σύμβουλοι υγείας και ασφάλειας επί 20/ετία αναπτύσσει | σχεδιάζει και εκπαιδεύει εργαζόμενους στην αντίληψη του «ΠΡΩΤΑ Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ!».





Επί πλέον, με βάση την ευρωπαϊκή οδηγία 2006/42/ΕΕ κάνει επιθεωρήσεις και αναφορές σε επιχειρήσεις | βιομηχανίες (μικρές και μεσαίες) που θα ήθελαν ανεξάρτητη γνωμάτευση για τις γραμμές παραγωγής των.

 




Κλείνοντας το άρθρο, τονίζω την δημιουργία πολιτισμού «ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΠΡΩΤΟΝ!» στα παιδιά μας από το σπίτι | την οικογένεια | το δημοτικό σχολείο.

 




Καλέστε μας χωρίς δισταγμό, αν είστε βιοτεχνία ή βιομηχανία.








 

 


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΝΩΠΟΣ ΑΕΡΑΣ | Η ΠΛΑΝΗ ΤΟΥ ΑΝΟΙΧΤΟΥ ΠΑΡΑΘΥΡΟΥ

2_GO SAFE WITH ESI 2.0 | How it works EL